JOM REWARD DIRI DENGAN MARY KAY

Friday 19 August 201601:34

                                                                             

Slalu usha produk Mary Kay ni..Tapi Mahal la..
Mmg saya tak nafikan..
Sebut je Mary Kay......👉mesti ckp mahal la...
Saya pernah sebut perkataan yg sama masa memula tahu pasal Mary Kay ni..
Dulu penah pakai masa study..tp stop sbb xmmpu nk continue..
Tapi mmg best pakai produk ni..
Hati teringin nak pakai balik sbb penat dah cari produk yg sesuai dgn kulit muka...
Sbb mahal tu,saya telan air liur je dulu...lgpn sy hanya suri rumah yg income bisnes on9 pn tak menentu..😊

Hinggala sy jumpa seorg dan berikan penerangan ttg produk ni...rupanya xde la mahal...

"Spend rm200 tapi produk tahan max 5bulan"
Cth : Rm200/5 = Rm40/bln sahaja 😊

Suatu hari duk pk2 solution utk masalah kulit kusam saya ni,kemudian saya rasa sudah masanya utk saya reward diri saya sbg isteri dan wanita walaupn seorg suri rumah..apa penghargaan saya utk diri saya??

Ok,ada bnyk cara me'reward' kan diri kan???
Shopping💰💳💸👛👠👚
Vacation🌎
Luxurious car🚘
Jewelleries💍💎
Tp kita lupa nk reward jentera kita...iaitu badan sendiri...so saya da muktamad untuk menggunakan skincare Mary Kay
Kenapa saya pilih Mary Kay???
Saya selalu fikir,kalau sesuatu brg or produk tu mahal mesti ada sebabkan??? Selain drpd brand tu,mesti ada sebab lain...jadi saya cari2 saya selidik,google la...so sy dpt tau
Ooo Mary Kay ni
👉Produk international
👉Produk yg berasaskan botanical d mineral aje
👉Produk ni ada 3 je kilang yg beroperasi di Dallas, Korea dan China dan Malaysia pula adalah salah satu dr 38 buah negara distributor
👉Produk ni run owned Research and Development,yg dijalankan oleh ahli2 saintis yg diiktiraf
👉Produk ni jalankan ujian ke atas manusia yg hidup sahaja..malah ia diuji berkali2 hinggalah menepati piawaian dan kesesuaian kulit
Hebat x hebat la kan...

Mary Kay ni melahirkan Beauty Consultant (BC) dan produk hanya boleh dibeli melalui bc2 ni td...jadi sblum kita nak start dgn produk mary kay,BC ni td akan consult dulu skin kita samada sesuai atau x dgn kulit kita,FREE Consultation tau...lepas tu,kita boleh try produk tu dulu sblum beli...and Mary Kay ada jaminan produk yg sgt2 menjamin kita sbg pengguna...
Jadi rasa2nya berbaloi x dgn harga yg saya bayar tu...
Yang mana satu pilihan anda

Kulit yg cantik masa MUDA 😆😆😆
Atau
Kulit yg CANTIK dan SIHAT sampai tua😍😍😍😍
Pilihan ditangan anda...

Maaf,nak bgthu satu perkara ni..sy suri rumah,sy pakai Mary kay dgn hasil titik peluh sy sendiri bekerja dr rumah..dan ada produk Mary kay yg sy pakai sy dpt percuma je!!!

Saya kini 'Senior Ceauty Consultant Mary Kay'

Nak tahu mcm mn?
Tak perlu segan2..anda segan anda rugi...
Saya sgt suka wanita2 diluar sana buka mata dan amik peluang ini...
Anda bukan saja cantik...anda juga dpt bantu suami dan keluarga😊
Wanita yg HEBAT jom ambil peluang ni!!!💪💪💪
Whatapps:019-7488434 (AYU)

                                 

No comments

Post a Comment

Advert

Advert